DentalSleepMed.gr - Αντιμετωπίστε τώρα την Υπνική Άπνοια & το Ροχαλητό

στην πλειοψηφία των περιπτώσεων

οφείλεται και στην χαλάρωση του μυικού τόνου.

Συντηρητική Θεραπεία
Αρχική » Θεραπεία » Συντηρητική Θεραπεία

Στην συντηρητική θεραπεία, αναφέρουμε απλούς τρόπους, για την βελτίωση του ήπιου συνδρόμου της αποφρακτικής υπνικής άπνοιας και του ροχαλητού, με μικρό όμως ποσοστό συμμόρφωσης και δύσκολη διατήρηση του αποτελέσματος.

Αυτοί είναι:
  1. Η Μείωση του σωματικού βάρους,  καθώς η παχυσαρκία είναι ο σημαντικότερος προδιαθεσικός παράγοντας για την ανάπτυξη του Συνδρόμου της Αποφρακτικής Υπνικής άπνοιας (ΣΑΥΑ) και του ροχαλητού. Ως εκ τούτου, η μείωση του  σωματικού βάρους (έστω και λίγα κιλά) βελτιώνει τα συμπτώματα αυτά. Έχει παρατηρηθεί όμως, ότι οι ασθενείς με ΣΑΥΑ δεν μπορούν να χάσουν εύκολα  βάρος και παχαίνουν  πιο εύκολα, από τους παχύσαρκους χωρίς ΣΑΥΑ.
  2. Η Αλλαγή της θέσης ύπνου, από ανάσκελα- ύπτια σε πλάγια. Στην ύπτια θέση η γλώσσα τείνει να πέφτει προς τα πίσω και να στενεύει ή να φράσσει τον φάρυγγα με αποτέλεσμα να εμποδίζεται η αναπνοή από την χαλαρότητα των μυών τους.
  3. Η Αποφυγή αλκοόλ, καφέ, ηρεμιστικών φαρμάκων και των βαρέων γευμάτων, πριν από τον ύπνο, καθώς είναι αποδεδειγμένο πως όλα αυτά επιδεινώνουν την κατάσταση.
  4. Η Διακοπή του καπνίσματος, η αντιμετώπιση της Γαστρο-οισοφαγικής παλινδρόμησης, της αλλεργίας και της φλεγμονής της αναπνευστικής οδού, βοηθούν επίσης στην αντιμετώπιση του συνδρόμου.